صفحه اصلی > اخبار 


  چاپ        ارسال به دوست

پاسخگویی به مشتریان، کارکنان و مردم یکی از اصلی ترین ماموریت های صنعت نفت و گاز می باشد.

پاسخگویی به مشتریان، کارکنان و مردم یکی از اصلی ترین ماموریت های صنعت نفت و گاز می باشد. به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت پالایش گاز سرخون و قشم، عنایت اله شکیباییان رییس روابط عمومی و بازرس رسیدگی به شکایات با تاکید بر برگزاری جلسات متعدد در بخش مشتریان، همکاران و مردم عنوان کرد: با برنامه ریزی مناسب، مدون و با همت و تلاش مضاعف مدیران و مسئولین این شرکت، در صورت مشاهده و یا دریافت مشکلات مربوطه در سازمان را حل نموده و بهبود نماییم. وی در ادامه با ضروری برشمردن اطلاع رسانی به عنوان شفاف ترین و آسان ترین راه و مبادی ارتباطی شامل: سایت، کانال، سامانه پیام کوتاه، تلفن گویا و... مربوط به شرکت پالایش گاز سرخون و قشم بیان کرد: مدیران و مسئولین بخش های مختلف بایستی مباحث و اسناد مدنظر را جهت خدمت رسانی آسان تر از طریق راه های ارتباطی این شرکت نمایان ساخته تا اینکه از مراجعات حضوری افراد کاسته گردد و به راحتی قابل دسترسی باشد. ایشان در همین راستا اظهار داشت: یکی از اصلی ترین کارهای این شرکت پاسخگویی به مشتریان، همکاران و مردم است و افتخار می کنیم که در دوران شیوع کرونا نیز در حال خدمت رسانی مستمر و پایدار هستیم. شکیباییان رییس روابط عمومی و بازرس رسیدگی به شکایات ضمن ابراز خرسندی از روند پاسخگویی به مشتریان، همکاران و مردم گفت: با همکاری مسئولین در حال حاضر این واحد به صورت پیوسته و شبانه روزی و از راه های مختلف آماده پاسخگویی به افراد می باشد. شکیباییان با اشاره به اینکه بحول قوه الهی و حمایت های مدیریت در این شرکت همواره شاهد دریافت شکایت های بسیار کم و انگشت شمار بوده، و به دنبال آن نیز این شرکت در حوزه خدمت رسانی برتر بوده است. شکیباییان در پایان به پاسخگویی شکایات از سریع ترین راه تاکید نمود وابراز داشت: در این شرکت همواره با کوتاه کردن روند اداری، رسیدگی به درخواست ها و شکایات و... با ارسال مستقیم پیام وارده به مسئول مربوطه، زمینه کاهش مدت زمان پاسخگویی فراهم شده است.


١٤:٣٨ - 1399/10/24    /    شماره : ١٥١٣٠    /    تعداد نمایش : ٩٤



خروج




تصاویر منتخب