صفحه اصلی > اخبار > آرشیو اخبار اسلایدر 


  چاپ        ارسال به دوست

مدیریت بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در شرکت پالایش گاز سرخون و قشم

مدیریت بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در شرکت پالایش گاز سرخون و قشم
با معرفی نمودن بازرس اموربازرسی و رسیدگی به شکایات ،جایگاه و اهمیت انجام فعالیتها و برنامه های این امور در شرکت پالایش گاز سرخون و قشم صورت گرفت.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت پالایش گاز سرخون و قشم ،جلسه ای از نحوه شرح وظایف بازرسی امور رسیدگی به شکایات ، با حضور مهندس محمد حسین نوروزی مدیر عامل این شرکت برگزار گردید.
در این جلسه مهندس نوروزی مدیرعامل این شرکت ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات در خصوص تسریع در پاسخ دهی به شکایات و نحوه بررسی آنها و نظر به اینکه نظارت و بازرسی ازجمله وظایف بازرس یا هئیت بازرسی به حساب می آید مطالبی را بیان نمودند.
ایشان با اشاره به شاخص های صیانت از حقوق شهروندی ، پاسخگویی را یکی از شاخص های مهم در سازمانها ی موفق عنوان کرد و افزود: در اعتبار بخشی بهتر است به بحث مشارکت کارکنان و خانواده ها و ذینفعان توجه بیشتری شود و مسئولین و روسای واحدها را به دیدار های صمیمی هر چند وقت یکبار با پرسنل توصیه کرد.
در ادامه مهندس محمد حسین نوروزی مدیر عامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم گفت:در بحث صیانت از حقوق شهروندی برگزاری جلسات آموزشی در موضوعات مهارتهای ارتباطی، کنترل خشم، تعهد و اخلاق حرفه ای را مفید خواند و از همه همکاران و عزیزان که در بررسی مسائل صبر و شکیبایی را برای خود الگو قرار دادند تشکرنمود.
لازم بذکر می باشد در این جلسه عنایت اله شکیبائیان به عنوان بازرس رسیدگی به شکایت به نمایندگی از شرکت پالایش گاز سرخون قشم به امور بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت ملی گازایران معرفی و از زحمات آقای علی مرادپور در زمان تصدی این امور تقدیر و تشکر بعمل آوردند.


١١:١٨ - 1399/07/22    /    شماره : ١٣٠٠٥    /    تعداد نمایش : ١٠٠



خروج




تصاویر منتخب